>
>
BLUE PRINT Alternator ADT311180C
BLUE PRINT ADT311180C Alternator Napięcie:12V, Prąd ładowania alternatora: 130A
Szczegóły produktu
ARTYKUŁ №: ADT311180C Producenci: BLUE PRINT
Prąd ładowania alternatora [A]:
130
Napięcie [V]:
12
Ø koła pasowego [mm]:
58
Liczba żeber:
7
Ciężar [kg]:
6,32
Warunki: nowy
Aktualnie niedostępne w sprzedaży
OE Numer
Odpowiedniki TecDoc
AS-PL : A6063
BV PSH : 195.568.130.050
HC-Cargo : 114410
HELLA : 8EL 012 428-511
IJS GROUP : 30-1079
JAPKO : 130201
JPN : 80E2005-JPN
MAXGEAR : 30-0162
MEYLE : 30-14 053 1003
ROTOVIS Automotive Electrics : 9090925
Zapytania i opinie dotyczące towaru.
Chcesz wiedzieć więcej o tym produkcie? Specjaliści ds. produktów z Czesci-samochodowe-online.pl z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące naszych części zamiennych.
Jeśli część jest tymczasowo niedostępna, możesz zamienić ją na podane części:
639,10 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera
kosztów dostawy
x
Szczegóły produktu
Prąd ładowania alternatora [A]:
130
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
58
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:
7
ID wykonania wtyczki:
L-IG-RLO-DFM
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie bezpośrednie
Zacisk:
B+ (M6)
Średnica otworu 1 [mm]:
8,5
Średnica [mm]:
58
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
23,5
Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
2145,51 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera
kosztów dostawy
x
Szczegóły produktu
Prąd ładowania alternatora [A]:
130
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
58
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:
7
ID wykonania wtyczki:
L-IG-RLO-DFM
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie bezpośrednie
Zacisk:
B+ (M6)
Średnica otworu 1 [mm]:
8,5
Średnica [mm]:
58
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
23,5
Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
1224,81 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera
kosztów dostawy
x
Szczegóły produktu
Prąd ładowania alternatora [A]:
130
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
58
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:
7
ID wykonania wtyczki:
L-IG-RLO-DFM
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie bezpośrednie
Zacisk:
B+ (M6)
Średnica otworu 1 [mm]:
8,5
Średnica [mm]:
58
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
23,5
Warunki: nowy
Na stanie
Szczegóły
526,32 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT, nie zawiera
kosztów dostawy
x
Szczegóły produktu
Prąd ładowania alternatora [A]:
130
Napięcie [V]:
14
Napięcie znamionowe [V]:
14
Ø koła pasowego [mm]:
58
Koła pasowe:
z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków:
7
ID wykonania wtyczki:
L-IG-RLO-DFM
Wykonanie sieci pokładowej:
dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Kierunek obrotów:
zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj alternatora:
nie zawiera pompy próżniowej
Rodzaj mocowania:
Mocowanie bezpośrednie
Zacisk:
B+ (M6)
Średnica otworu 1 [mm]:
8,5
Średnica [mm]:
58
Średnica otworu 2 [mm]:
10
Liczba otworów do mocowania:
3
Liczba otworów gwintowanych
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]:
23,5
Warunki: Zregenerowana
Na stanie
Szczegóły
Nasi klienci przeglądali także
Jakość w przystępnej cenie! Nasz sklep internetowy posiada wyłącznie części zamienne znanych producentów i ekskluzywnych marek premium, więc zamawiając u nas zawsze masz gwarancję najlepszej jakości, niezawodności i trwałości.