text.skipToContent text.skipToNavigation

System poziomowania / hydraulika zawieszenia zamów online w korzystnej cenie

11 411 produtky
Excel-G, Tłumik
KYB
Excel-G, Tłumik
344812
Strona zabudowy:  Oż tylna
239,57 zł
Nr artykułu  11208017

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Excel-G, Tłumik
KYB
Excel-G, Tłumik
343319
Strona zabudowy:  Oż tylna
219,44 zł
Nr artykułu  10198151

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Cena sugerowana przez producenta

Zastanawiasz się, które zawieszenie będzie najlepsze dla twojego auta? Wszystko zależy od tego czym jeździsz i ile jesteś gotów zainwestować.

Każdy majsterkowicz, który lubi na własną ręką ulepszać swój samochód, prędzej czy później dotrze do układu zawieszenia i będzie chciał go zmodyfikować. Niezależnie, czy jego celem będą wyścigi czy tuning wizualny auta, żeby wzbudzać zazdrość sąsiadów. Jeśli zdecydujemy się na kompletną wymianę całego zawieszenia może warto rozważyć zakup zawieszenia pneumatycznego albo śrubowego. System poziomowania to ważny element samochodu i znacząco może wpłynąć na komfort jazdy. Niżej osadzony pojazd będzie miał środek ciężkości bliżej ziemi i dzięki temu jego przyczepność będzie lepsza. Ale z drugiej strony problemem mogą okazać się progi zwalniające i wysokie krawężniki.

Różnice w typach zawieszenia.

Użyty system poziomowania w aucie może drastycznie zmienić odczucia zarówno kierowcy jak i pasażerów. W dużych samochodach i dostawczakach cały czas można spotkać resory piórowe, które zwiększają ładowność samochodu, ale zmniejszają komfort jazdy – poprzez sztywne zawieszenie czuć każdą górkę i dziurę. W samochodach klasy premium i coraz częściej w kombi popularność zyskuje zawieszenie pneumatyczne. Sterowane przez komputer pokładowy skutecznie niweluje odczucie nierówności na drodze. Układ jest dużo droższy i w razie awarii konieczna jest pomoc wykwalifikowanego mechanika. Ale podobno kto raz jeździł samochodem z pneumatycznym zawieszeniem nie chce się przesiąść do auta ze standardowym układem. Cały czas najpopularniejszy jest standardowy układ zawieszenia. Przy odrobinie wiedzy i umiejętności większość usterek można samodzielnie naprawić, albo niewielkim kosztem i części zamienne są o wiele tańsze.

Gdzie szukać części do zawieszenia, żeby nie przepłacić?

Jeśli tylko czeka nas naprawa, bo szwankuje na przykład hydraulika zawieszenia warto poszukać najkorzystniejszej oferty. Najgorzej można wyjść kupując części bezpośrednio w warsztacie – mechanik przeważnie policzy sobie dodatkową marżę. Dobrym wyjściem jest skorzystanie z usług sklepu internetowego. W sklepie czesci-samochodowe-online.pl znajduje się duży wybór części od uznanych producentów. Możliwość ograniczenia wyników tylko dla osi przedniej lub tylnej dodatkowo ułatwia wybór.