text.skipToContent text.skipToNavigation

Pompa powietrza wtórnego zamów online w korzystnej cenie

71 produtky
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.28124.19.0
1 144,59 zł
Nr artykułu  10271258

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Oryginalna jakożż VEMO, Pompa, Powietrze wtórne
VEMO
Oryginalna jakożż VEMO, Pompa, Powietrze wtórne
V20-63-0022
885,51 zł
Nr artykułu  14351891

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.22738.08.0
1 667,70 zł
Nr artykułu  10270248

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.21860.67.0
1 785,57 zł
Nr artykułu  10268283

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.21851.31.0
1 457,73 zł
Nr artykułu  10268186

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.04389.02.0
1 656,41 zł
Nr artykułu  10263826

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.21851.32.0
1 649,87 zł
Nr artykułu  10268187

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Pompa, Powietrze wtórne
PIERBURG
Pompa, Powietrze wtórne
7.21852.77.0
986,73 zł
Nr artykułu  10268219

Cena za sztukę
Cena z VAT
Bezpłatna dostawa
Dostępny natychmiast
Szczegóły
Cena sugerowana przez producenta

Po jakich objawach możesz poznać awarię urządzenia?

Kiedy słyszysz gwiżdżący pisk spod maski lub czujesz charakterystyczną woń palonego plastiku, może to oznaczać uszkodzenie systemu regulującego zanieczyszczenia w spalinach. Przy zimnym rozruchu pompa powietrza wtórnego powinna rozpocząć pracę i wtedy słychać ją najlepiej, dlatego warto skoncentrować się w tym momencie na słyszanych dźwiękach i jeśli zjawiają sie gwizdy, to znaczy, że system uległ awarii. W niektórych systemach komputerowych istnieje kontrolka, która zaświeci się, gdy z urządzeniem będzie coś nie tak (np. kod błędu 17831), jakkolwiek diagnozę przeprowadza się również przy ciepłym silniku, korzystając z testera lub podłączając dwunastowoltowe źródło napięcia. W układzie z katalizatorem zadaniem pompy jest nagrzanie go do wysokiej temperatury, aby zredukować emisję szkodliwych substancji. Ten system umożliwia wstrzyknięcie zasobów powietrza oczyszczających spaliny.

Kiedy regulator powinien działać, a kiedy nie?

Przez około 2 minuty po uruchomieniu pojazdu urządzenie powinno pracować, a następnie zostaje wyłączone sterownikiem silnika lub w efekcie regulacji lambda. Aby obwód pracował efektywnie, należy zadbać o jego przepływowość i drożność przekaźników. Ulegają one zniszczeniu, jeśli do obiegu trafi woda albo nadmierna ilość spalin z wtórnej kondensacji. Filtr powietrza łączący się z pompą musi być szczelny, aby nie doszło do zanieczyszczenia systemu regulacji. Drugą istotną kwestią dla sprawnego działania układu jest przepustowość, szczelność zaworu powietrznego. Można ją sprawdzić, przykładając palec do zaworu po uprzednim odłączeniu węża. Od strony łącznika przy zaworze nie może być żadnych zanieczyszczeń. Następnie wkłada się palec do zaworu, a jeśli widać osad lub rdzę, tzn. że zawór musi zostać wymieniony.

Elementy układu regulującego emisję spalin zamówisz online

Na stronie Czesci-samochodowe-online.pl znajdziesz odpowiednie zawory, uszczelki i akcesoria, które powodują, że pompa powietrza wtórnego pracuje prawidłowo i efektywnie współdziała z katalizatorem, a dzięki jej pracy do środowiska trafia mniej spalin.