text.skipToContent text.skipToNavigation
Filtrowanie wg samochodu
Ogranicz wyniki

ASHUKI Klocki hamulcowe zamów online w korzystnej cenie

301 produtky
Cena sugerowana przez producenta

Trwałe artykuły podwoziowe zapewnią Ci bezpieczeństwo

Do układu hamulcowego możesz zamontować solidne części z odporną na ścieranie okładziną, aby podróżować bezpiecznie i wydajnie. Taki efekt uzyskasz, jeśli wybierzesz do swojego modelu auta nowe ASHUKI Klocki hamulcowe. W tym celu upewnij się, że dany zestaw będzie pasował do tarcz w Twoim pojeździe. W serwisie Czesci-samochodowe-online.pl znajdziesz komplety na oś przednią i tylną. Informacja o tym, na którą oś pasuje dany produkt, znajduje się w opisie strony zabudowy. Z kolei w zakładce "Pasuje do" sprawdzisz, czy w Twoim samochodzie układ hamulcowy jest kompatybilny z danym zestawem.

Jakiej grubości powinny być elementy układu hamulcowego?

Wymiary oraz grubość okładziny zależy od zacisków hamulcowych i systemu, w który jest wyposażone Twoje auto. Do Subaru i układów ECE pasują okładziny o grubości 17 mm, podczas gdy do Nissana sprawdzą się nakładki o grubości 16,3 mm. Grubszy materiał nie oznacza dłuższej eksploatacji produktu. Istotnym czynnikiem w tej mierze jest jakość okładziny. To dzięki temu, że wyprodukowano ją z trwałych związków stali, brązu, żelaza, opiłków metalowych, włókien szklanych i grafitu uzyskała ona dużą wytrzymałość na ścieranie i odporność na działanie wysokich temperatur. Powolne zużycie i lepsze właściwości tarcia wpłynęły na poprawę żywotności klocków.

Międzywarstwy również służą do izolacji ciepła

Znajdujące się w klockach międzywarstwy chronią tarcze i zaciski przed przegrzaniem. Nakładka shim natomiast odpowiada za redukcję drgań i wytłumienie pisków. Dzięki jej wydajnej pracy kierownica nie wibruje, co daje Ci większą wygodę i kontrolę nad pojazdem. Dodatkowym udogodnieniem, gdy chcesz kupić ASHUKI Klocki hamulcowe, są wbudowane czujniki zużycia, które sygnalizują dźwiękiem o konieczności wymiany produktu. Słyszysz wtedy pisk, a to znaczy, że warstwa materiału ciernego stała się cienka. Jeśli w klockach hamulcowych nie ma wbudowanych styków ostrzegawczych, można je zamontować osobno.