text.skipToContent text.skipToNavigation

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1.      Do kogo mam się zwrócić z pytaniami dotyczącymi mojego zamówienia?

W tym przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, bądź napisanie nam wiadomości na adres czesci-samochodowe@delti.com

2.      Nie jestem pewny, czy moje zamówienie zostało wysłane. Co mam zrobić?

Zaraz po otrzymaniu od Ciebie zamówienia wysyłamy na Twojego e-maila potwierdzenie wraz z numerem zamówienia. Jeżeli nie dostaleś od nas żadnej wiadomości, a wydaje Ci się, że prawidłowo złożyłeś zamówienie, skontaktuj się z nami wysyłając nam wiadomość na adres czesci-samochodowe@delti.com bądź dzwoniąc na numer Biura Obslugi Klienta.

3.      Dlaczego niektóre części zamienne wyświetlane są jako niedostępne?

W przypadku braków magazynowych bądz problemów z dostawą ze strony producentów, poszczególne produkty mogą tymczasowo zniknąc z oferty. Jednakże możemy Twoje zamówienie zebrac i jak tylko pojawi sie u nas dany produkt zostaniesz o tym poinformowany.

4.      Kim jest firma Delticom AG, właściciel sklepu internetowego czesci-samochodowe-online.pl?

Firma Delticom AG z Hanoweru jest europejskim liderem w sprzedaży internetowej ogumienia, felg oraz części i akcesoriów motoryzacyjnych.

Na rynku ogumienia działa od 1999 roku i znana jest nie tylko w Europie, ale również w Ameryce Płn i Azji. Jej akcje notowane są na giełdzie we Frankfurcie a obroty sięgają co roku kilkuset milionów Euro. Delticom AG posiada ponad 120 sklepów internetowych w ponad 40 krajach. Najlepszą rekomendacją firmy są jej miliony zadowolonych klientów, którzy jeżdżą na kupionych w Delticom AG oponach po drogach całego świata, a ich samochody są sprawne dzięki zakupionym częściom zamiennym.

Więcej informacji o Delticom AG znajdą Państwo na naszej stronie firmowej www.delti.com 

5.      Co to jest IBAN?

Skrót IBAN oznacza "Międzynarodowy Numer Rachunku Bankowego”. W Polsce IBAN składa się z czterech członów i zawiera 28 znaków, z których: dwa pierwsze znaki stanowią 2-literowy kod Polski "PL", dwa następne znaki stanowią 2-cyfrową liczbę kontrolną, osiem kolejnych znaków stanowi 8-cyfrowy numer jednostki organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy, szesnaście ostatnich znaków stanowi 16-cyfrowy numer porządkowy rachunku w jednostce organizacyjnej banku prowadzącej rachunek bankowy. Kod IBAN wspomaga obsługę płatności na terenie Unii Europejskiej. W transakcjach elektronicznych kod IBAN występuje w jednym ciągu, bez spacji, jednakże w przypadku dokumentów na papierze jest zapisywany w grupach po cztery znaki, przy czym ostatnia grupa może mieć ich dowolną liczbę (ze względu na różną liczbę cyfr w poszczególnych krajach).

6.      Czy płatności internetowe są bezpieczne ?

Tak. Płatności internetowe dokonywane w sklepie czesci-zamienne-online.pl są całkowicie bezpieczne. Wszystkie informacje wykorzystywane w procesie realizacji płatności szyfrowane są w nowoczesnej technologii SSL. O bezpieczeństwo transakcji dba wykwalifikowany zespół administratorów IT oraz wysokiej klasy platforma sprzętowa.

7.      Czy zakup towaru za pomocą karty kredytowej jest bezpieczny?

Tak! Chyba że udostępnicie Państwo dostęp do swoich danych konta osobom trzecim. Obecnie wiele sklepów internetowych szyfruje dane kont swoich klientów, zapewniając pełną ochronę przed nadużyciami. Nasz system szyfrujący - SSL - Secure Socket Layer – jest pod tym względem najlepszy.

8.      Co mam zrobić, jeżeli dostarczony towar jest wadliwy?

Jeśli zamówiony produkt jest wadliwy lub uszkodzony, mogą go Państwo zareklamować w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Wynosi on 24 miesiące, od dnia otrzymania przesyłki.

Z naszym działem obsługi klienta mogą się Państwo skontaktować drogą mailową pod adresem:czesci-samochodowe@delti.com, faksem +48 223 07 23 56. Otrzymają Państwo od nas formularz reklamacyjny, który należy dokładnie wypełnić, podpisać i odesłać.

Reklamowany towar zostanie następnie przesłany producentowi do ekspertyzy. 

Wskazówka: Prosimy nie przesyłać żadnych zwrotów towarów do naszej siedziby w Hanowerze.  

9.      Czy przy zakupie przez internet obowiązują te same zasady jak przy zakupie w sklepie?

Czesci-samochodowe-online.pl to polski sklep internetowy z częściami samochodowymi należący do spółki Delticom AG, niemieckiego przedsiębiorstwa z siedzibą w Hanowerze. Przy zakupie oferujemy klientom opcję „siedem dni do namysłu”. Klient może ponadto zwrócić zakupiony towar w ciągu 30 dni, o ile towar ten nie był używany ani montowany. Jeśli zakupione u nas produkty są uszkodzone bądź wadliwe, przysługuje konsumentowi wówczas pełne prawo reklamacji.